مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ چه کسی است؟-راهبرد معاصر
روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ پزشکیان: قطعاً ما با وحدت می‌توانیم موفق شویم مخبر: شهیدرئیسی مردم را به عنوان پشتیبان دولت به صحنه آورد بهادری جهرمی: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود تاکید ایران به استفاده از ارزهای محلی به جای دلار در مبادلات‌ بریکس معاون روابط عمومی سپاه منصوب شد دادستان دیوان محاسبات مشخص شد
انتخابات ۱۴۰۰؛

مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ چه کسی است؟

صداوسیما اعلام کرده که مجریان مشخص شده اند اما بنا بر برنامه ریزی و قواعد ستاد انتخابات در زمان بندی مشخصی نام آنها اعلام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 21
کد خبر: ۸۸۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ در دوره های قبل رضا پورحسین، مرتضی حیدری و علی طلوعی از جمله افرادی بودند که اجرای مناظره ها را برعهده داشتند. برای انتخابات سال 1400 نیز گمانه زنی های بسیاری شده است و به عنوان مثال رضا پورحسین، مرتضی حیدری، رضا رشیدپور، المیرا شرفی‌مقدم و محمدرضا شهیدی‌فر از جمله افرادی بوده اند که نام آنها برای اجرا برده شده است. البته پورحسین در گفت  وگویی اعلام کرده که اگر به او دوباره پیشنهاد اجرای مناظره ها را بدهند، نخواهد پذیرفت و ترجیح می دهد افراد جوان تر پا به میدان بگذارند.

 

اما صداوسیما اعلام کرده که مجریان مشخص شده اند اما بنا بر برنامه ریزی و قواعد ستاد انتخابات در زمان بندی مشخصی نام آنها اعلام خواهد شد.

 

مرتضی حیدری درباره احتمال انتخابش به عنوان مجری مناظرات گفت: تاکنون در این رابطه صحبتی با من نشده و تا آنجایی که اطلاع دارم به کسی دیگری هم چیزی نگفتند ولی روال این است که مجری مناظرات پس از اعلام اسامی کاندیداها و مشخص شدن زمان‌بندی برنامه‌ها انتخاب می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
باسلام
قحطی رجال اومده
قحطی مجری اومده
که مرتضی حیدری رابزارن
خواهشا یه کسی دیگه رابزارن
تحلیل های برگزیده